Παλλάδος Αθηνάς 44, Παλλήνη
Τηλ.: 210 6034 203
Κιν.: 6980763073


Ωράριο Γυμναστηρίου: 09:00 - 21:00

Προγράμματα

Weight FightTM
Δευτέρα : 09.30 - 10:30 & 18.00 - 21.00
Τετάρτη : 09.30 - 10:30 & 18.00 - 21.00
Παρασκευή : 09.30 - 10:30 & 18.00 - 21.00

Αίθουσα με βάρη
Δευτέρα-Παρασκευή 09:00 - 21.00

TRX
Δευτέρα: 17:00-18:00
Τρίτη: 20:00 - 21:00
Πέμπτη: 20:00 - 21:00

Pilates
Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή: 11:00-12:00
Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή: 13:30-14:30
Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή: 17:00 - 18:00

Cross Training
Τρίτη-Πέμπτη:19:00 - 20:00

Blog

metavoliko_syndromo

Μεταβολικό Σύνδρομο – Συστάσεις και Αντιμετώπιση

  |   Επίστημονικά Άρθρα

Η εξωτερική συνεργάτης της σχολής μας Weight Fight™, Κα Καρούνου Βασιλική – Eιδική Παθολόγος ενημερώνει σχετικά με το μεταβολικό σύνδρομο.

Πολύ συχνά τα τελευταία χρόνια συνηθίζουμε να μιλάμε  μια κατάσταση  γνωστή ως «αντίσταση στην ινσουλίνη» η οποία στη πορεία των χρόνων μετενομάστηκε  σε  «δυσμεταβολικό σύνδρομο Χ». για να απλοποιηθεί τελικά σε αυτό που τώρα πια λέμε  ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΟ ΣΥΜΔΡΟΜΟ .Πρόκειται για ένα παζλ μεταβολικών διαταραχών, με κυρίαρχο  την παχυσαρκία, τη δυσλιπιδαιμία, τον σακχαρώδη διαβήτη και την υπέρταση.

Το χρόνιο στρες,η γενετική προδιάθεση , η ανθυγιεινή διατροφή καθώς  και,η απορρύθμιση του φυσικού ρυθμού  υπνου –αφύπνιση, η ηλικία πάνω από τα 50 και η μειωμένη έως ανύπαρκτη σωματική δραστηριότητα θεωρούνται  παράγοντες που συμβάλλουν στην εμφάνισή του.

Σύμφωνα με τον παγκόσμιο οργανισμό υγείας το άτομο που εμφανίζει ταυτόχρονα   3 από τους παρακάτω 5 μεταβολικούς δείκτες πάσχει  από μεταβολικό σύνδρομο και χρήζει γενικής  ή ειδικής (φαρμακευτικής) αγωγής

  • Σάκχαρο νηστείας ≥ 100 mg/dL
  • Αρτηριακή πίεση ≥130/85 mmHg
  • Τριγλυκερίδια αίματος ≥150 mg/dL
  • HDL χοληστερόλη < 40mg/dL στους άνδρες ή <50mg/dL στις γυναίκες
  • Περίμετρος μέσης ≥102 εκ. στους άνδρες και ≥88 εκ. στις γυναίκες

Η αρχική μα ιδιαίτερα ουσιαστική προσέγγιση αυτών των ατόμων  είναι  η σύσταση για  εφαρμογή ενός ισορροπημένου διαιτολογίου   πάντα με γνώμονα  την μεσογειακή διατροφή και  απαραίτητα άσκηση.  Μια απώλεια και μόνο του 10% του σωματικού τους  βάρους  από τη στιγμή της διάγνωσης, οδηγεί σε μια θεαματική πτώση στα ποσοστά κινδύνου να νοσήσει από καρδιαγγειακή νόσο ή σακχαρώδη διαβήτη. Εξίσου σημαντική παράμετρος είναι  η άσκηση. «Συστήνεται στους ασθενείς να επιδίδονται σε σωματική δραστηριότητα μέτριας έντασης, για τουλάχιστον 30 λεπτά, 5 φορές την εβδομάδα (ιδανικά κάθε μέρα). «Η αερόβια άσκηση με καθοδήγηση ειδικού  είναι η πιο αποτελεσματική»,  «αλλά και  η ανέξοδη  π.χ. το γρήγορο βάδισμα ή το ποδήλατο και η κολύμβηση, αποτελούν ιδανικές μορφές αερόβιας άσκησης»

Συμπληρωματικά μέτρα αποτελούν η και η λήψη 1,5 lt  υγρών ημερεσίως, η προσθήκη συμπληρωμάτων διατροφής ,η αποφυγή του καπνίσματος ,ο έλεγχος του αγχους , η υπερκατανάλωση αλκοόλ και αναψυκτικών,η καθήλωση στην τηλεόραση και στον υπολογιστή . Ολιστικά και συντονισμένα με την κατάλληλη ενθάρρυνση και υποστήριξη τα άτομα με μεταβολικό σύνδρομο μπορούν να ελεγχούν  να αποκτήσουν καλή φυσική κατάσταση , αντοχή  και να αποφύγουν τη χρόνια φαρμακευτική αγωγή ,και μεταγενέστερη  νοσηλεία

http://weightfight.gr/